למידה ארגונית

פתיח
  • שינוי בגישה פורצת דרך

    רוברט שפר (Robert H. Schaffer)  פיתח, יחד עם עמיתיו בחברת היעוץ הנושאת את שמו, את גישת פריצת הדרך לניהול שינויים.

  • למידה ארגונית: ממיתוס להתנהגות

    למידה ארגונית: ממיתוס להתנהגות

    מאת דר' איוה חגי-ניב ודר' אמתי ניב

    כפי שקרה למושגים פופולריים אחרים בספרות הניהולית, התפתחו גם סביב הלמידה הארגונית אסכולות, פרשנויות ומחלוקות -- על טיבו של המושג ועל השימושים שאפשר לעשות בו - ניתן ללמוד במאמרם של ד"ר איוה חגי ניב וד"ר אמתי ניב.

  • "ללמד דובים לרקוד: למידה ארגונית וניהול הידע בביורוקרטיה ממשלתית"

     ד"ר אמתי ניב, ד"ר איוה חגי-ניב, קותי צבע

    פרויקט ניהול הידע במשרד העבודה והרווחה, במסגרת התכנית הלאומית של טיפול בילדים בסיכון (משרד העבודה והרווחה) הוא מאמץ שיטתי וממוקד ליצור תהליכי למידה בארגון גדול וביורוקרטי המצוי, באופן כללי, בשליטה טובה על סביבתו ואינו מאויים על ידה.

    האם אפשר ללמד את ה'דוב' הזה ריקוד חדש?

כניסה לחברי איפ"א
כניסה
זכור אותי
שכחתי סיסמה
כל הזכויות שמורות 2010 C
איפ"א- האיגוד הישראלי לפיתוח ארגוני (ע"ר)  כתובת: אברהם קרן 45/5 כפר סבא מיקוד 4420842   טלפון: 03-6390408